Naturavita čajevi – novo pakiranje i okusi

Naturavita čajevi koji su svoju popularnost stekli na temelju ljekovitog bilja koje ono sadrži, svojoj su širokoj ponudi pridodali novo pakiranje i dva nova okusa. Za ove novitete na našem tržištu čajeva zaslužna je Spider Grupa koja dijeli partnerske odnose s Atlantic Grupom za robnu marku Naturavita koja je donedavno na našem tržištu bila prisutna pod imenom – Cedevita čajevi. Inovacija, rad, predanost i prirodan uzgoj čini Spider Grupu među vodećima u svijetu kada je u pitanju uzgoj bilja i izvoz čaja. Poznati i izvan našeg tržišta, obitelj Nemčević kao ponosan vlasnik Spider Grupe, ne staje s moderniziranjem proizvodnje i uvažavanjem želja ljubitelja njihovih čajeva.

Naranča s cimetom i kurkumom te đumbir s limunom novi su okusi s kojima je Naturavita proširila svoju već ionako bogatu okusnu kolekciju čajeva. Ove zanimljive kombinacije okusa i aroma od sada možete pronaći u novim pakiranjima u obliku kocke. Zanimljivo je da ovakav oblik pakiranja do sada nije postojao na našem tržištu što ga uistinu izdvaja od svih ostalih pakiranja čajeva. Novi okusi i oblik pakiranja nisu jedina promjena, Naturavitina ambalaža od sada sadrži povećanu vidljivost slova i dvojezičnu deklaraciju kako bi ju lakše razumjeli i ljubitelji izvan hrvatskog govornog područja. Na taj je način Naturavita pomogla svojim kupcima u boljem shvaćanju sastojaka i deklaracije. Sve su promjene potaknute kako bi se ljubiteljima čaja omogućilo jednostavno kušanje novih okusa koje još nisu probali u neobičnim i informativnim pakiranjima koje sadrži 10 čajnih vrećica. Jednostavnost, inovacija, praktičnost i pažljivo uzgojeni sastojci prema visokim standardima kvalitete – odlike su Naturavita čajeva koji samo čekaju da ih probate u ovim hladnijim danima koji su pred nama.