Postupak selekcije kandidata, za radno mjesto direktora prodaje i marketinga (robna marka Naturavita), proveden je putem objavljenog natječaja objavljenog na stranicama mojposao.net.
Prijavilo se ukupno 41 kandidat od kojih je 9 pozvano u prvi krug razgovora. Dva kandidata nisu pristupila pozivu (dva navrata poziva).
Faza 1. i faza 2. odnose se na primarni postupak selekcije i završetak tih faza je određen prijedlogom kandidata za ponudu radnog mjesta.
Faza 1. je određena preduvjetima kojima se u rasponu od 12 do 20 bodova rangiraju prijave kandidata, dok je Faza 2. samo upoznavanje i otvoren razgovor sa kandidatima.
Postupak se može ponoviti sa dodatnim izvorom kandidata koji nisu imali dovoljan broj bodova u Fazi 1., odnosno ukoliko je odluka da u obzir uzmu kandidati koji ne zadovoljavaju sve postavljene kriterije kompetencija za to radno mjesto. Jedan od ključnih filtera kandidata je FMCG iskustvo u prodaji i marketingu, najmanje 3 godine.
Rezultati postupka selekcije i neposredna opažanja su navedena nakon kratkog opisa kandidata.
Cilj upoznavanja kandidata i metode procjene se odnose na prijenos općih informacija o nama kao kompaniji i okruženju te njihovo mišljenje o mogućnosti i želji preuzimanja obveza.
Svi kandidati na razgovoru imaju relevantno radno iskustvo u navedenom području, posebno valja istaknuti iskustvo rada kod distributera.
Svi kandidati imaju izraženu poslovnu kulturu te iskustvo rada u velikim sustavima. Velik broj kandidata je istaknuo želju da rade za našu kompaniju – to možemo prepoznati kao pozitivan javni image i prepoznatljivost kompanije u poslovnom okruženju. To potvrđuje i činjenica da su se pripremili sa poslovnim podacima o udjelu robne marke na tržištu, vlasničke strukture te poznavanjem trendova na tržištima.


Kliknite ovdje